Šajā vietnē ir ierobežots jūsu pārlūkprogrammas atbalsts. Mēs iesakām pārslēgties uz Edge, Chrome, Safari vai Firefox.
Apsveicam! Tavs pasūtījums atbilst bezmaksas piegādei Tikai €70 līdz bezmaksas piegādei!

Piegādes informācija

PIEEJAMIE PIEGĀDES VEIDI:

- Piegāde Latvijas teritorijā izmantojot OMNIVA pakomātu, cena - 2,85 EUR;

- Piegāde Latvijas teritorijā izmantojot OMNIVA kurjeru, cena - 6,85 EUR;

- Piegāde Lietuvā un Igaunijā, izmantojot OMNIVA pakomātu, cena - 5.85 EUR;

- Piegāde Lietuvā un Igaunijā izmantojot OMNIVA kurjeru, cena - 9.85 EUR;

- Saņemšana ZAZZAA birojā Jelgavā - bezmaksas.

 

Pēc pasūtījuma apmaksas saņemšanas, pasūtījumu izsūtām 1-2 darba dienu laikā. Tipiski pasūtījumi sasniedz galamērķi 1-4 darbu dienu laikā pēc nodošanas kurjeram.

Par pasūtījuma saņemšanu ZAZZAA birojā informēsim telefoniski 1-2 darba dienu laikā.


1. Vispārīgs pārskats

Mēs saprotam, ka iegādāties preces savam bērnam var būt ļoti svarīgi un tādēļ vienmēr cenšamies nodrošināt ātru un drošu piegādi, sadarbojoties ar Omniva, lai jūsu preces piegādātu efektīvi un savlaicīgi.


2. Pasūtījuma apstrāde

Mūsu pasūtījumi tiek sagatavoti un izsūtīti tajā pašā darba dienā, ja pasūtījums ir saņemts līdz plkst. 14:00. Pasūtījumi, kas veikti pēc šī laika, tiks apstrādāti un izsūtīti vēlākais nākamajā darba dienā. Lūdzu, ņemiet vērā, ka darba dienās neietilpst nedēļas nogales vai valsts svētku dienas.


3. Piegāde

Kā galveno piegādes partneri izmantojam Omniva. Kad pasūtījums ir apstrādāts un nosūtīts, piegāde ar Omniva parasti aizņem 1-3 darba dienas. Šis laiks var nedaudz atšķirties atkarībā no jūsu atrašanās vietas un Omniva apstrādāto pasūtījumu apjoma. Preces saņemsi sev tuvākajā Omniva pakomātā.


4. Pasūtījuma izsekošana

Pēc pasūtījuma nosūtīšanas pa e-pastu saņemsiet izsekošanas numuru. Jūs varat izmantot šo numuru, lai izsekotu savu piegādi Omniva vietnē.


5. Nepiegādājami pasūtījumi

Neveiksmīga piegādes mēģinājuma gadījumā Omniva Jūsu adresē atstās paziņojumu ar norādījumiem, kā organizēt atkārtotu piegādi vai paciņas izņemšanu vietējā pasta nodaļā.


6. Preču nozaudēšana un bojājumi

Ja jūsu produkti tiek pazaudēti vai bojāti transportēšanas laikā, lūdzu, nekavējoties sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu. Mēs uzsāksim izmeklēšanu ar Omniva un centīsimies atrisināt problēmu pēc iespējas ātrāk.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka uzņēmums ZAZZAA nav atbildīgs par piegādes aizkavēšanos neparedzētu apstākļu, piemēram, dabas katastrofu vai piegādes pārvadātāja kavēšanās dēļ.


7. Neskaidrības

Ja jums ir kādi jautājumi vai neskaidrības par mūsu piegādes noteikumiem, lūdzu, sazinieties ar mums. Mūsu klientu apkalpošanas komanda vienmēr ir gatava jums palīdzēt.

Jūsu apmierinātība ir mūsu galvenā prioritāte, un mēs ceram jūs apkalpot ar mūsu plašo bērnu preču klāstu. Paldies, ka izvēlējāties Zazzaa.

Izmanto kupona kodu GET10, lai saņemtu 10% atlaidi pirmajam pasūtījumam.

Grozs

Apsveicam! Tavs pasūtījums atbilst bezmaksas piegādei Tikai €70 līdz bezmaksas piegādei!
Vairāk produktu nav iespējams iegādāties

Tavs grozs ir tukšs